چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۳May 2024 15
جستجوی پیشرفته
عصر ایران   ۷ ساعت پیش   + ۴۴ سایت دیگر  
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای، اقدام استرالیا در اعمال تحریم علیه برخی مقامات و نهادهای ایرانی را به شدت محکوم کرد و آن را "غیرقانونی" و "تابعیت از واشنگتن" خواند ...
ایرنا   ۷ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- تیم فوتبال منچسترسیتی موفق شد در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر انگلیس با نتیجه 2 بر صفر تاتنهام را مغلوب کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۶   + ۱۰ سایت دیگر  
مبارزان گردان های قسام دهانه یکی از تونل های از پیش بمب گذاری شده را در اطراف ایستگاه قدس در شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه به روی نظامیان صهیونیست منفجر کردند و آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.
عصر ایران   ۸ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان: یک درگیری شخصی میان 2 شخص و یک نفر دیگر در بیرون محوطه بیمارستان سینا رخ می دهد که فرد مذکور به اورژانس بیمارستان فرار می کند و دو نفر دیگر در تعقیب وی وارد بیمارستان ابن سینا می ...
استفان اورتگا، دروازه بان منچسترسیتی، با یک سیو در دقایق پایانی بازی مقابل تاتنهام تیمش را به یک برد حساس هدایت کرد.
عصر ایران   ۹ ساعت پیش   + ۲۳ سایت دیگر  
در جلسه ای با حضور وزیر امور خارجه، رئیس بعثه مقام معظم رهبری، رئیس سازمان حج و زیارت و دیگر نهادهای ذیربط، مسائل و مباحث مرتبط با هماهنگی ها و امور اجرایی حج سال جاری مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
ایرنا   ۲ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- رویترز بامداد چهارشنبه به نقل از 2 مقام آگاه آمریکایی گزارش داد که وزارت خارجه این کشور طرح کمک تسلیحاتی یک میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی را برای بررسی در اختیار کنگره قرار داد.
قطره های اشک مصنوعی در درمان سندرم چشم خشک و شرایط مربوط به خشکی چشم مانند ناراحتی استفاده از لنز تماسی استفاده می شود.
خبر آنلاین   ۹ ساعت پیش   + ۱۵ سایت دیگر  
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به کُری خوانی پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیسی ها تا حالا موزه رئال مادرید را از نزدیک ندیده اند اما سرمربی استقلال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دروازه ایکر کاسیاس را باز کرد!
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با صنف طلافروشان، فروشندگان طلا تا شش ماه از ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت معاف شدند و این مهلت قابل تمدید است.
خبرگزاری تابناک   ۴۳ دقیقه پیش   + ۶ سایت دیگر  
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در آستانه سفر به چین گفت که روابط دو کشور به بالاترین سطح خود رسیده و همچنان در حال قوی تر شدن است.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی خواستار کاهش فرآیندهای اداری برای رسیدگی به مشکلات در همه بخش ها و دستگاه ها شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: با پاکسازی نقاط جرم خیز، 74 خرده فروش مواد دستگیر شدند.
الف   ۱۹ دقیقه پیش   + ۴ سایت دیگر  
بررسی شواهد جدید نشان می دهد که روی (زینک) در واقع ممکن است طول مدت علائم سرماخوردگی را حدود دو روز کاهش دهد.
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از جان باختن مرد 50 ساله در شهرستان جلفا بر اثر صاعقه زدگی خبر داد.
ورزش 3   ۹ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
در دور اول مسابقات شطرنج مسترز شارجه سید محمد امین طباطبایی به پیروزی رسید و پرهام مقصودلو به تساوی دست یافت.
ایسنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۴   + ۷ سایت دیگر  
ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از عملیات مقتدرانه پلیس و متلاشی شدن باند اشرار مسلح، هلاکت دو نفر شرور، دستگیری یک نفر و کشف سلاح جنگی و مهمات مربوطه در شهرستان سراوان خبر داد.
پارسینه   ۲۳ دقیقه پیش   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش اقتصاد آنلاین، ارزش بیت کوین با کاهش 0.87 درصدی به 61 هزار و 877 دلار رسید. اتریوم نیز بیش از 1.8 درصد افت قیمت داشت و 2 هزار و 894 دلار شد. ...
ایرنا   ۱۶ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
بجنورد-ایرنا- مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان شیروان گفت: این واحد نیروگاهی با ظرفیت یکهزار و 434 مگاوات 2 درصد از برق کشور را تامین می کند و تعمیرات واحدهای آن به پایان رسیده و آماده تامین برق کشور است.
الف   ۵ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
آمریکا سه شنبه تهدید کرد، در صورتی که دولت گرجستان مصوبه پارلمانی عوامل بیگانه را اجرایی کند، در روابط دوجانبه با این کشور بازنگری خواهد کرد.
میزان   ۹ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
آخرین نشست مشترک رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با امیرعبدالهیان برگزار شد.
خبر فوری   ۸ ساعت پیش   + ۲۱ سایت دیگر  
آلیس مونرو نویسنده کانادایی برنده جایزه نوبل ادبیات و از بزرگترین نویسندگان داستان کوتاه در سن 92 سالگی درگذشت.
رییس جهاد کشاورزی گرمسار با اشاره به اینکه پدیده خشکسالی در پنج سال گذشته به یک بحران جدی تبدیل شده است، گفت: سطح زیر کشت در این شهرستان طی این مدت 30 درصد کاهش یافت.
رئیس پلیس راه شمالی فارس از واژگونی زانتیا و سواری پژو پارس با 3 کشته و 5 مجروح در جاده های استان خبر داد.
الف   ۱ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب برای توجیه حمله به رفح مدعی شد: فرماندهان لشکرهای اسرائیل در میدان به رئیس ستاد مشترک اطلاع دادند که گروگان های ما در رفح هستند.
خبر آنلاین   ۸ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
باشگاه آپوئل قبرس به صورت رسمی از جدایی ریکاردو ساپینتو خبر داد.
ایرنا   ۱ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- علی لامین زین نخست وزیر نیجر گفت که روابط نظامی با آمریکا در پی تهدید ما به دلیل همکاری با ایران و روسیه قطع شده است.
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: دانش آموزان این شهرستان در مسابقات مداحی موفق به کسب 8 مقام برتر در سطح استان فارس شدند.
فرارو   ۹ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبر آنلاین   ۶ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
آتیلا حجازی می گوید بازیکنان استقلال با وجود مشکلاتی که با آن روبرو هستند، با قلب شان برای این تیم بازی می کنند.
عصر ایران   ۶ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) هشدار داده است که زیرسویه های جدیدی از ویروس کرونا به نام FLiRT در حال ظهور هستند که نگرانی هایی را به دلیل جهش های بالقوه ای که می توانند بر شدت بیماری و توانایی ...
فرارو   ۲۲ دقیقه پیش   + ۶ سایت دیگر  
در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی به دیدار تاتنهام رفت و با دو گل به برتری رسید. ارلینگ هالند توانست دو بار برای تیمش گلزنی کند و 3 امتیاز این دیدار را برای تیمش کسب کرد. ...
عصر ایران   ۷ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال، معتقد است که سه دیدار پایانی این تیم در لیگ برتر سخت تر از تمام بازی های گذشته ی آن ها خواهد بود ...
همزمان با دهه کرامت محفل شعر ایوان آینه در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با قرائت اشعاری در مدح اهل بیت (ع) برپا شد.
سال تحصیلی گذشته بیش از 700 نفر از 70 کشور جهان در مرکز آموزش زبان فارسی جامعه المصطفی العالمیه تحت آموزش قرار گرفتند.
عصر ایران   ۷ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل (I/O) که امشب برگزار شد، عینکی واقعیت افزوده به طور غیرمنتظره ای در یکی از ویدئوهای تبلیغاتی این شرکت رونمایی شد.
به مناسبت فرا رسیدن 6 ذی القعده، روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع)، ویژه برنامه های متنوعی در حرم مطهر این امامزاده واجب التعظیم برگزار می شود.
ایرنا   ۱۰ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
تبریز - ایرنا - سه پروژه درمانی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز عصر امروز (سه شنبه) با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
فرارو   ۷ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
وارثان دیگو مارادونا، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین برای دریافت جایزه توپ طلای بهترین بازیکن جام جهانی 1986 که سال ها پیش از این بازیکن فقید ربوده و به حراج گذاشته شد، به دادگاه رفتند. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱ ساعت پیش    
بابایی کارنامی گفت: با طرح سامان دهی کارکنان دولت شرکت های واسطه ای حذف می شوند و واسطه گران که دلالان اداری در کشور هستند، منتفع نمی شوند.
ایتنا   ۶ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
ایتنا - شرکت اوپن ای آی(OpenAI) روز گذشته از نسل جدید مدل هوش مصنوعی خود به نام GPT-4o رونمایی کرد که می تواند مانند یک انسان صحبت کند، بخندد، آواز بخواند و ببیند.
خبرگزاری تابناک   ۶ ساعت پیش    
ویدیویی از یکی از بیمارستان های عمان منتشر شده که نشان می دهد همه پزشکان ایرانی اند و پزشک حاضر در ویدیو می گوید حتی فیلمبردار ایرانی است! با کاهش شدید ارزش پولی ملی در یک دهه اخیر و عدم افزایش دستمزدها ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۶ ساعت پیش    
امروز چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 مصادف با 6 ذی القعده 1445 و 15 می 2024 است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۷ ساعت پیش    
محفل شب شعر بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی با حضور شاعران در کیش برگزار شد.
سومین دوره جشنواره حیدربابای شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد برگزار می شود.
میزان   ۷ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نکونام به خوبی حواشی را کنترل کرده و نمی گذارد تمرکز بازیکنانش بر هم بریزد.
پارسینه   ۶ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش پارسینه می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولدتان را در ادامه مشاهده کنید. ...
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تاکنون بیش از 96 درصد روستاهای بالای 20 خانوار از نظر تعداد و حدود 99 درصد روستاها از نظر جمعیت متصل و تحت پوشش اینترنت قرار گرفتند ...
نخستین جشنواره شهریاران با موضوع تجلیل از شهروندان مشارکت جو در مدیریت شهری با بیشترین میزان ثبت و پیگیری درخواست در سامانه مردمی 137 شهرداری شیراز به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۷ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
به گزارش مشرق، پایگاه خبری وای نت در خبری اعلام کرد، در واپسین ساعات روز تاسیس (رژیم صهیونیستی) خانواده اسرای و هوادران آنها همچنان در مقابل ورودی خیابان بگین در نزدیکی ساختمان کریا (وزارت جنگ رژیم صهیونیستی) در تل آویو ...
الف   ۴ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
وزیر دفاع پاکستان گفت: رویکرد آمریکایی ها در قبال همکاری پاکستان با جمهوری اسلامی ایران و در بحث فلسطین مغایر با انتظارات اسلام آباد از روابط دوستانه ما با واشنگتن است.
فرارو   ۷ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
در 23 فوریه، 2008، تقریبا در ساعت 10:30 دقیقه به وقت محلی در جزیره گوام، یکی از قدرتمندترین هواپیما های جهان با دردسری جدی مواجه شد ...
امروز به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی مراسم مشاعره در کتابخانه مرکزی قم برپا شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
جانشین فرمانده انتظامی تایباد از شناسایی مزرعه خشخاش و دستگیری 2 نفر به اتهام کشت آن در این شهرستان خبر داد.
 
 
 
 

جدیدترین خبرها