دوشنبه ۱۰ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۵Apr 2024 29
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک   ۲۵ دقیقه پیش   + ۵ سایت دیگر  
دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با اشاره به اعلام دیرهنگام غیرحضوری شدن فعالیت مدارس و دو ساعت تاخیر آغاز کار ادارات در پی وقوع گرد و غبار شدید، گفت: سعی می شود با هماهنگی ...
خبر فوری   ۴۰ دقیقه پیش   + ۴۴ سایت دیگر  
مدیران هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، در نخستین اقدام خود پس از خرید سهام باشگاه استقلال، در صدد تغییر نام این باشگاه برآمده اند.
سلامت نیوز   ۴۸ دقیقه پیش   + ۳۴ سایت دیگر  
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور و آغاز بارش ها از امروز خبر داد و اعلام کرد: تا دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی شده است.
خبر فوری   ۱ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
روزنامه واشنگتن پست یکشنبه شب گزارش داد که پلیس آمریکا در 10 روز گذشته دستکم 900 معترض حامی فلسطین را در دانشگاه های این کشور بازداشت کرده است.
میزان   ۵۹ دقیقه پیش   + ۲۳ سایت دیگر  
تیم تپانچه بادی خفیف کشورمان در رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی به مدال طلا رسید.
تحلیل بازار   ۲۵ دقیقه پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.15 درصد کاهش به 2334 دلار و 52 سنت رسید.
مشرق نیوز   ۱ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
به گزارش مشرق ، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه وارد عربستان شده تا به ادعای خودشان شانس دستیابی به آتش بس بین اشغالگران و جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و ورود کمک های بشردوستانه بیشتر به نوار غزه را افزایش ...
فرارو   ۳۷ دقیقه پیش   + ۸ سایت دیگر  
بنابر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، هادی زند، ضمن عذرخواهی و قدردانی از سعه صدر مسافران به علت اختلال پیش آمده ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۷   + ۶ سایت دیگر  
سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از برخورد 2 خودرو پراید در آزاد راه قزوین -زنجان و برجای ماندن 3 مصدوم خبر داد.
همشهری   ۱ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
رسانه های عبری زبان گزارش دادند: در یک کمین مقاومت در نزدیکی نتزاریم در غزه 2 سرباز کشته و هشت نفر زخمی شدند.
خبر آنلاین   ۴ ساعت پیش   + ۲۹ سایت دیگر  
من به برادر عزیز شمخانی عرض میکنم فعالیت اقتصادی الزامات والتزامات خود را دارد چون خود را اولی از دیگران به نصیحت میدانم به ایشان و همردیفان ایشان درکشوری ولشکری توصیه می کنم تکلیف خود را از حیث فعالیت اقتصادی روشن کنید ...
میزان   ۴۶ دقیقه پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
مدیر صدور مجوز باشگاهی درباره سهمیه باشگاه های ایران در لیگ نخبگان آسیا به نکاتی اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۹ دقیقه پیش   + ۴ سایت دیگر  
به گزارش مشرق ، یک منبع دیپلماتیک اسرائیلی در این باره گفت: دیوان بین المللی کیفری نمی تواند بدون حمایت آشکار یا تاکتیکی آمریکا علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و افسران ارشد ارتش اسرائیل اقدام کند. ...
خبر آنلاین   ۳ ساعت پیش   + ۱۹ سایت دیگر  
8 آبان سال 1401 مأموران پلیس با تماس تلفنی زنی جوان مبنی بر قتل مرموز شوهرش به یک دامداری در منطقه دماوند رفتند.
ایلنا   ۳ ساعت پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
آرمین خوشوقتی گفت: امیدواریم لایحه کاهش ساعت کاری، با همین جزئیات و چیدمان فعلی، به زودی در صحن علنی مجلس تصویب و برای اجرا به تمام بخش های اقتصاد کشور ابلاغ شود.
برادر شهید حمیدرضا الداغی گفت: اقدام "وحید شمسایی"، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و اهدای قهرمانی این تیم در آسیا به خانواده "شهید غیرت"، به مادرم روحیه بخشید.
فرارو   ۳۹ دقیقه پیش   + ۷ سایت دیگر  
عضو ارشد حماس تاکید کرد: پاسخ به جوابیه اسرائیل همچنان در حال بررسی است. به گزارش ایرنا، عزت الرشق بار دیگر گفت ...
ژنرال ارشد کی یف اذعان کرد نیرو های روسی به پیشروی خود ادامه داده اند و یگان های اوکراینی مجبور به عقب نشینی از سه روستای دیگر کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۱ دقیقه پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
دبیر کانون شورای اسلامی کار البرز اظهار کرد: 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر است و از نظر قانونی روز رسمی تعطیلی کارگر است ...
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: 14 هزار و 400 خانواده تحت پوشش این نهاد که مستعد اشتغال بودند طی 2 سال گذشته با استفاده تسهیلات اشتغالزایی خودکفا و از چرخه حمایت خارج شدند.
میزان   ۲۵ دقیقه پیش   + ۳۴ سایت دیگر  
سردار شریف عملیات وعده صادق را سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی توصیف کرد و گفت: این عملیات بار دیگر به شیعیان و ملت ایران ابهت و برتری بخشید و دل آزادی خواهان جهان را شاد کرد.
میزان   ۱ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
معاون رئیس جمهور گفت: نادر طالب زاده موضع انفعالی و پدافندی نداشت بلکه با رویکرد آفندی و تهاجمی با افشای نقاط ضعف دنیای غرب نقاب از چهره بزک کرده آن کنار می زد.
ژوزه مورایس سرمربی باشگاه سپاهان اصفهان پس از مسلمان شدن نام محمد را برای خود انتخاب کرد.
ایلنا   ۳۲ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
استاندار لرستان با تاکید بر تعیین تکلیف اعتبارات عمرانی و هزینه ای گفت: تمام دستگاه های اجرایی به ویژه خدمات رسان به همراه معاونت عمرانی استانداری حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند که سهم کلیه اعتبارات خود را در ...
همشهری   ۷ دقیقه پیش   + ۹ سایت دیگر  
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: پرواز استانبول - تهران به دلیل بدحال شدن یکی از مسافران خود در شامگاه نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه ارومیه شد.
ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا مدعی رهگیری و انهدام پهپادهایی ارتش یمن در دریای سرخ شد.
خبرگزاری مهر   ۱ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در فروردین ماه امسال میزان تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی در بنادر این با افزایش 34 درصدی به یک میلیون و 21 و 407 هزار تن رسید.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: امسال بیش از 15 هزار تن نهاده دام و طیور در بین تولیدکنندگان استان توزیع شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۵ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۴ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
در فروردین ماه سال 1403 تعداد 494 هزار و 495 دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است.
ایرنا   ۹ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
اردبیل- ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از اجرای 50 هزار متر تورریزی در نخستین مرحله پاکسازی تالاب نئور از گونه مهاجم ماهیان کاراس خبر داد.
ایلنا   ۲ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
صادقی گفت: آنچه اخراج نیروی کار و نقض امنیت شغلی را برای کارفرما سخت تر می کند، افزایش هزینه برای کافرماست زیرا هیچ چیز مانند پول نمی تواند کارفرما را نسبت به چیزی منعطف کند.
انتخاب   ۳۹ دقیقه پیش   + ۸ سایت دیگر  
رئیس جمهور آذربایجان در گفت وگویی با وزیر امور خارجه آمریکا از پیشرفت در روند تعیین حدود مرزهای این کشور با ارمنستان خبر داده و گفت که دولتش از تلاش برای مذاکرات در راستای یک معاهده صلح با این کشور همسایه خود فروگذار ...
ایرنا   ۱ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- پایگاه خبری النشره نوشت: حزب الله لبنان هر روز که از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه می گذرد، غافلگیری های جدیدی برای دشمن صهیونیست دارد.
میزان   ۱۰ دقیقه پیش   + ۵ سایت دیگر  
دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ استان البرز از مقابله با تغییر کاربری به وسعت 300 هکتار و به ارزش 16 هزار و 500 میلیارد تومان در این حوزه قضایی خبر داد.
معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: نتایج نهایی و اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت بندرعباس تا پایان اردیبهشت 1403 اعلام می شود.
خبر آنلاین   ۵ دقیقه پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول پنج لایحه بودجه سال 1403 مربوط به منابع را تصویب کردند.
میزان   ۱ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو های تهران گفت: راهبری پنج مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند و شهید چمران به بخش خصوصی واگذار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۹ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
جشنواره آئین رسم جوانمردی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، ورزشکاران و مدال آوران و جمعی از مسئولان به منظور تجلیل از مروجین فرهنگ پهلوانی یکشنبه شب در بیرجند برگزار شد.
خبر آنلاین   ۴۹ دقیقه پیش   + ۲۰ سایت دیگر  
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه این منطقه راهبردی و اقتصادی بوده و برای ما و همسایگان مهم است، تصریح کرد: خارجی ها دنبال دو هدف شوم حضور نامشروع در منطقه و فروش سلاح در خلیج فارس هستند.
مجلس با اصلاح طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی و سایر نهاد ها به منظور تامین نظر شورای نگهبان موافقت کرد.
خبرگزاری مهر   ۱ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
اهواز - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز گفت: سانحه رانندگی در شهر اهواز سه کشته و 2 مصدوم بر جای گذاشت.
ورزش 3   ۱ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
محمدجواد حسین نژاد دومین حضور خود در ورزشگاه آزادی را تجربه خواهد کرد.
سلامت نیوز   ۳۷ دقیقه پیش   + ۴ سایت دیگر  
سرپرست اداره کل فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، از افزایش 87 درصدی صدور مجوز ماده اولیه فراورده های طبیعی خبر داد.
معاون روابط کار وزیر کار در بیان جزییاتی از اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری گفت: با تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای افراد بیکار شده باید به چرخه آموزش و سپس بازار کار بازگردند.
خبرگزاری مهر   ۱ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
کارگردان نمایش آگنیتاژ که به تازگی اجرای عمومی خود را در تهران به پایان رساند معتقد است اداره کل هنرهای نمایشی باید در پیش تولید تئاترهای شهرستان برای اجرا در تهران، از گروه ها حمایت کند.
سلامت نیوز   ۵۲ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
یک مطالعه جدید نشان می دهد بازماندگان سرطان که در تنهایی زندگی می کنند، در مقایسه با افرادی که همراه و همدمی در زندگی دارند، بیشتر احتمال دارد فوت کنند.
خبرگزاری مهر   ۲ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اجرای برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع، که جایگزین برنامه پزشکی خانواده شده است، با انتقادات کارشناسان حوزه سلامت مواجه شده و نقدهایی نسبت به این برنامه مطرح است.
آفتاب نیوز   ۵۳ دقیقه پیش   + ۳۰ سایت دیگر  
تحلیلگران ادعا کردند که بیت کوین در بالاترین سطح خود قرار دارد و می تواند تا سطح 42هزار دلار سقوط کند.
مؤسسه خیریه آشپزخانه مرکزی جهانی اعلام کرد علی رغم کشته شدن 7 تن از کارکنانش در جریان حمله رژیم صهیونیستی، فعالیت خود را در نوار غزه ازسرگرفته است.
در غرب نیز یک سری مشکلات وجود دارد و دانشجو ها نیز اعتراض می کنند اما تفاوت این است که در آنجا و در نهایت خودشان را با این مسائل و خواست عمومی تطبیق می دهند، متحول می شوند و بهبود پیدا می کنند ...
ورزش 3   ۳ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال، بعد از دیدار فینال به سرمربی تایلند ورنی مغان هدیه داد.
فرارو   ۱ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
حمیدرضا جلایی پور در روزنامه هم میهن نوشت: مسئله فلسطین و آرمان فلسطین قبل از انقلاب57 هم وجود داشت و امروز با مواضع اخیر حماس هم روشن تر شده است که خود اسرائیل (در نظر و عمل) و آمریکا (در عمل ...
ایسنا   ۲ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
وزیر امور خارجه با اشاره به نشست هم اندیشی با جمعی از مدیران رسانه های جمعی کشور پیامی منتشر کرد.
فرارو   ۲۶ دقیقه پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
پلیس فتا سال گذشته 12 هزار تارنما، کانال و صفحه تبلیغ و فروش انواع سلاح و مهمات را شناسایی کرد و یک هزار و 400 نفر در این رابطه دستگیر شدند. ...
وزارت دفاع کره شمالی از انتقال مخفیانه موشک های دوربرد آمریکایی به اوکراین انتقاد و تاکید کرد که ایالات متحده نمی تواند روسیه را شکست دهد.
ایرنا   ۱ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اراک - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از خسارت بیش از 32 میلیارد ریالی سیلاب و باران به پارک ملی هفتاد قله اراک خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۳۳ دقیقه پیش    
هزاران نفر از مردم ترکیه بار دیگر با تجمعی باشکوه در خیابان های استانبول جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار توقف فوری جنگ در غزه شدند.
 
 
 
 

جدیدترین خبرها